چرا دير کرده است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 653
نویسنده : زهــــــــرا خانم

 

پرسيد که چرا دير کرده است؟
 
نکند دل ديگري اورا اسير کرده است؟
 
خنديدم و گفتم او فقط اسير من ‏است تنها دقايقي چند تاخير کرده است
 
گفتم امروز هوا سرد بوده است شايد موعد قرار تغيير کرده است
 
خنديد به سادگيم آينه و گفت: احساس پاک تو را زنجير کرده است
 
گفتم از عشق من چنين سخن مگوي
 
گفت : خوابي سالها دير کرده است
 
در آيينه به خود نگاه ميکنم آه عشق او عجيب مرا پير کرده است
 
راست ‏گفت آيينه که منتظر نباش
 
 او براي هميشه دير کرده است....




:: موضوعات مرتبط: عشق , ,
:: برچسب‌ها: , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fah در تاریخ : 1390/4/2/4 - - گفته است :
salam duste khubam...long time no see,khubi?upam pls y sari behem bezan

/weblog/file/img/m.jpg
sama در تاریخ : 1390/3/24/2 - - گفته است :
سلام عزيزم من تو رو لينك كردم تو هم من رو بلينك


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com